.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد از وضعیت نامطللوب آب در مازندران

 سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با انتقاد از تاخیر در اجرایی کردن پروژه های سدسازی در حوزه انتخابیه اش، گفت: مردم و کشاورزان آب شرب و زراعی ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خانه ملت، عبدالوحید فیاضی در نشست علنی امروز( یک‌شنبه 18 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی درنطق میان دستور خود، با بیان اینکه آنچه نظم استکبار را به هم ریخته وحدت ما است، گفت: همه باید با وحدت و نقد منصفانه به حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بپردازیم و مرزبندی‌های خود را با دشمن شفاف و با دوستان کم کنیم.

نماینده نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: حمایت از دولت برای توفیق در خدمت به مردم وظیفه همه ما است.

وی با بیان اینکه نکته مهم مرزبندی با دشمن و کم کردن فاصله با دوستان منطقی ترین راه پیشرفت کشور است، تصریح کرد: مردم ایران، به عنوان مردمی که در تمامی صحنه‌ها پاسدار کشور به شمار می‌روند، سزاوارترین ملت برای خدمت‌گزاری هستند.

فیاضی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی در روز 22 بهمن، ادامه داد: باید نگاهی درون‌زا به توسعه داشته باشیم دولت باید مذاکرات خود را ادامه دهد اما اقتصاد مقاومتی مهمترین راه نجات کشور است.

نماینده مردم نور و محمود‌آباد در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه رویکرد اقتصاد مقاومتی مهم ترین راه نجات کشور از توطئه‌های دشمنان است، افزود: باید اقتصاد مقاومتی از سوی تمامی مسئولان و ارگان ها جدی گرفته شود.

وی با انتقاد افزایش قیمت آب، برق و گاز گفت: ساده ترین راه تامین منابع گران کردن قیمت‌ها است در صورتی که مردم کارگران و قشر زحمت‌کش که بیش از همه مالیات می‌دهند نخستین کسانی هستند که تحت فشار افزایش قیمت‌ها قرار می‌گیرند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، همچنین خواهان جلوگیری از واردات خودروهای میلیاردی، حمایت از کشاورزی و رسیدگی به وضعیت جنگل‌ها شد و ادامه داد: مازندران متعلق به همه مردم ایران است عدم توجه به گردشگری در این استان موجب انهدام آن شده و از گردشگری تنها زباله‌اش در استان باقی می‌ماند.

وی همچنین خواهان رسیدگی به وضعیت فرهنگیان شد و گفت: سازمان اوقاف و بنیاد علوی در استان مازندران که تملک زمین‌های زیادی را در اختیار دارند باعث رنجش مردم شده‌اند و این موضوعی است که باید به آن رسیدگی شود.

فیاضی تصریح کرد: کارگران و کارمندان در این شرایط که بخشی از مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند، آیا در پرداخت مالیات، پیشگام‌تر از سایر اقشار نیستند؟ آنها حق دارند بپرسند که چرا گاهی یک کارمند جزء بیشتر از یک طلا فروش و لوکس‌فروش خیابان‌های پایتخت، مالیات می‌پردازند.

وی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آیا واردات اتومبیل‌های میلیاردی با  اصول اقتصاد مقاومتی همخوانی دارد، اقتصاد مقاومتی حمایت از صنعت نحیف خودروسازی کشور، حمایت از برنج‌کاران، کشاورزان باغداران و دامداران است که امروز کمترین توجهی از سوی مسئولان جهاد کشاورزی و وزارت صنعت صورت نمی‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در پایان خواهان ادامه پروژه استادیوم در استان مازندران، رسیدگی به وضعیت جاده‌ها، گازرسانی روستایی، ساماندهی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش شد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 اسفند 1392
مي دانيد وعمل نمي كنيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.